Slutet

 Då var detta slutet på vår episka resa. Vi har gjort mycket under denna vecka.
efter att ha kommit till polen och ta det första steget ut ur flygplatsen och verkligen känna hur man har gått in i det före detta östblocket, att få uppleva detta har varit underbart för oss alla. Från att först komma till Krakow och se en smutsig stor stad, till att på den andra natten stå på balkongen och se ut över en vacker stad formad av tiden. 

Tyskarna, Finnarna, Polackerna... vad Vi SA-11 kommer framöver kalla för våra vänner. de personer som vi mötte här var bara underbra, och alla har fått nya vänner. Och att få komma hit igen på nästa forum skulle vara en Helig gåva för oss alla. Vi har idag tagit farväl av våra vänner. Men Detta är inte slutet, redan har våra ''vänskapens-kejdor'' fått oss att planera nya möten med våra fantastiska vänner.
Jag hoppas att återvända till Krakow en dag, men jag önskar även att få uppleva detta igen. Med eller utan forumet så vill jag träffa våra vänner igen, skratta, prata, dansa.
och jag vill även tacka skolan som lät oss göra detta. Och Tacka Klas för att hjälpa oss på vägen

''In the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.''

Abraham Lincoln

Från Nils S. och resterande av SA-11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0