Dag 4 2/11 2011

Nu har vi varit ute och ätit, vissa åt sniglar dock inte jag (Emlan). Maten var väl helt ok. Efter en lyckad middag utan sallad... bar det av till okänd destination. Efter några håll platser på metron kom vi upp till moulin rough det var också en upplevelse... haha. som sagt är detta sista kvällen och vi lämnar hostelet tidigt i morgon, jag bloggar ett sista inlägg imorgon när jag ligger hemma på mitt rum. Berättar hur sista dagen varit och även hemfärden. glöm därför inte titta in här i morgon igen!

ps. Helena hälsar till mamma, pappa, melinda, och lille bror ( hej Erik). louise hälsar till sin man.

Internet har åter igen gjort oss besvikna, därför inga biler. LOVAR en bild bomb när jag är hemma!!!

KUL ATT SÅ MÅNGA LÄSER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0